رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

...

1391/4/16 12:01
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان.ما دیروز برگشتیم خونه.حسابی این چند روز خوش گذشت بخصوص به تو.مداوم در حال دست زدن و تکون دادن خودت بودی شبا هم که طرفای ٣:٣٠ میخوابیدی صبحا هم وقتی بیدار میشدی تا یه کلام بات حرف  میزدیم شروع میکردی تکون دادن خودت .قربونت برم.علاقه خیلی خاصی هم که به خاله طیبه داشتی ولی روز عروسیش نشناختیشو نرفتی بغلش.تو سالن هم که تو بغل من بودی مدام خودتو تکون میدادی و دستاتو میچرخوندی

دیشبم که طبق روال چند شب قبل تلاشم واسه خوابوندنت طرفای٤ به ثمر نشست و الانم که ١١:٤٥ هنوز خوابی جوجوی من.منم که گیج خوابم هنوز.

از هم دوستان بابت تبریکاتشون ممنونم.ایشالا روزی عزیزاشون

اینم رومینا گلی تو عروسی خاله

فعلا فقط همینو دارم بقیه ش که به دستم رسید میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ریحان عسلی
16 تیر 91 13:16
سلام نازی چه لباس خوشگلی چه رومینای خوشگل تری ایشالا روزی خودت عزیزم
نایسل
16 تیر 91 14:13
مرسی خوشگلممم بوسسسس راستی عکسای ادامه مطلب درست شد
نایسل
16 تیر 91 14:14
آخیییییییییییییی همیشه به عروسی بوسسس
نایسل
16 تیر 91 14:15
مرسی خوشگلمممم
ندا مامان پویان عسلی
16 تیر 91 14:33
ای جــــــــــــونم چه لباس خوشگلی چه دخمل نازی مبارکه عروسی خاله جونت
مامان آرتین
16 تیر 91 15:13
وااااااااااااای جیگرتو بخورم من تپلی رومینا جونم بنظر من عروس سالن تو بودی
مریم--------❤
16 تیر 91 21:13
سلام جونم وای چه لباس خوشملی که سیت خریده خاله عروسی مبارک باشه عزیزم ایشاالله پای هم پیر شن
زن دایی
16 تیر 91 22:55
گلم صورتی هم بهت می آد . مامانی از این به بعد لباس صورتی براش بخر خدا کنه تو عروسی مامانی رو اذیت نکرده باشی کپلی جون.می بوسمت
مامان ثنا و ثمین
17 تیر 91 1:44
به به مبارکه باشه همسایه.انشالله سفید بخت بشن.
بابای دوقلوها
17 تیر 91 7:49
گلیمون خودش یه پا عروس شده بوده انشالله همیشه جشن و شادی
مامان بهار
17 تیر 91 12:03
چه ناز شدی با این تیپ صورتی ات خاله جون
باباومامان الینا
9 مرداد 91 18:24
ای جانم چقدرعزیزی رومیناخانم بااین لباس صورتی مثل ماه شدی مامانی حتمایه بوسه خوشگل ازش بگیربه جای ما.